Askerlik Notları Acemi Birliği Eğitim Süreci

19 Ocak 2015 Pazartesi günü Tarafindan yazildi.


5 Kasım’da askere gidiyorum diye bir yazıyla sizlere veda etmiştim. 6 Kasım’da Baslıkesir Kara Kuveetleri Komutanlığı Piyade Çavuş Eğitim bölüğüne katılarak askerliğe başlamıştım...
Yaklaşık 22 gün süren acemi eğitimimi bitirip dinlenmek üzere evime geldim...
Bu 22 günde neler yaşadığıma kısaca bir değinmek ve acemi eğitimine gidecek askerlerimize önerilerde bulunmak istiyorum. Askerliğini yapanlar askerliğini yapmayanlara bir sürü şeyler anlatır, yok şöyle olur yok böyle olur diye ama hemen hemen hepsinin gittiğiniz yerde hiç olmadığını görürsünüz. Kısaca her askerlik bölgesinin zamana ve insanlara göre değişen kuralları, eğitimleri, zorlukları var. Bu sebeple anlatılanların büyük kısmına kulak asmayın. Bende anlatılanın çok dışında bir acemilik yaşadım. Acemi birliğim K.K.K. BKM.OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI/BALIKESİR MERKEZ Sevk Tarihi, Katılış Tarihi: Öncelikle sülüste yazan tarih konusunda bir kazık yedim. Sülüste sevk tarihi ve katılacağı tarih şeklinde iki ayrı tarih vardı. Bu şekilde yazmak 94/4 dönemimde ilk defa uygulanmaya başlamış. O yüzden çok kişinin kafası karışmış durumda. Sevk tarihim: 06 Kasım’dı katılış tarihim ise 08 Kasım’dı. Bende eğer 06 Kasım’da gidersem 2 gün erken askerliğimi bitireceğim diye düşünüp gittim. Meğer zaten askerliğim 06 Kasım’da başlamış, 7 Kasım’da da teslim olsam, 8 Kasım’da da teslim olsam gene 6 Kasım’da askere başlamış sayılıyormuşum. Böylece erken gidip 2 gün fazladan askerlik

0 yorum: